Assassin’s Creed (Hun only)

Assassin's Creed poster

via foxmovies.com

Amikor Zitával hirtelen felindulásból WarCraftot néztünk, akkor eldöntöttük, hogy az Assassin’s Creedet teljes kocka-pukkasztó harcidíszben nézzük meg: magassarkú, full-smink, műszempilla meg minden.
Ah jaaa, meg, ahogy én azt elképzeltem. Egyébként én igyekeztem, de végül csak némi smink, meg a kis rózsaszín csiniruhám volt rajtam, mert már nem igazán volt időm átöltözni. És nem, nincs kép. Nemhogy jó, de teljesen totálisan egyetlen rossz minőségű kis telefonos sincsen.

A Warcraftról egyébként annyit, hogy saját magamat is beleszámítva, kb. senkinek a világon eszébe nem jutott, hogy én ezt a filmet megnézem. Főleg nem moziban. Öcsémet sokkoltam le vele a legjobban, de már ezért megérte. Egyébként jó kis mese volt, király látvánnyal. Mondjuk, azon még mindig nem igazán sikerült túltenni magam, hogy Travis Fimmel megöregedett. Személyes sértésnek veszem, hogy pontosak legyünk. Na mindegy, vissza az asszaszinokhoz.

Amikor már a mindenféle körülmények miatt egyébként is megkérdőjeleztem, hogy meg akarom-e egyáltalán nézni, akkor még pár kommentet is sikerült elolvasnom itt-ott a filmről, amik elég negatívak voltak, de ugye a kritikák a Jupiter felemelkedését is lehúzták én meg azt a filmet imádtam. Imádom. Szóval, nagy nehezen sikerült eljutni Assassin’s Creedet nézni, amitől nem is tudom, mit vártam, mivel, ugye én soha nem játszottam a játékkal. Na jó, tudom, látványt vártam. És azt meg is kaptam. 3D-ben néztük és nagyon látványos volt. A történet kevésbé kötött le, amit értsetek úgy, hogy a végén hangos hisztirohamot kaptam, mert amikor végre elkezdett érdekes lenni, akkor gyorsan befejezték. Erre mondta Zsombor, hogy a legjobb 2 órás előzetes, amit valaha látott. És így ennyi.

Egy darabig nyekeregtem, hogy nem értem, egy telepes, akarom mondani templomos (nem tudom, mi a bajom a templomosokkal, ez előtt a film előtt nem emlékszem, hogy kevertem volna a kettőt) hogyan szűrhette össze a levet egy asszaszinnal, de aztán megvilágosodtam, hogy azért mert a csaj azt mondta, hogy az anyját egy asszaszin ölte meg az nem azt jelenti, hogy az ő anyja is asszaszin volt. Mindegy. Az a karakter egyébként sem volt túl következetes, főleg, ami a film végét illeti. Miután rájött arra, hogy az apja gonosz terveit szolgálta és ez így nem is olyan jó, jön a cuki-pasi-kísérleti-patkány-eszköz szépen néz rá és már majdnem romi a szitu, öt perccel később pedig, miután meg sem próbálta megállítani azt, amit tudta, hogy következik, bosszút esküszik. MIVAN? Én meg most gondolkodhatok azon, hogy akarok-e még Assassin’s Creedet nézni, mert nem is kétséges, hogy ezután jön a folytatás, meg annak a folytatása és annak is lesz egy folytatása, mert az kell, így kell fejni a tehenet… És a látvány király lesz és, szerintem majd akkor eldöntöm.

Ja! A filmzene is király volt és én azért kipróbálnám azt az animust. XD Ez az animus egyébként egy érdekes dolgot vetett fel. Hallottam már több helyről azokat az elméleteket, miszerint az előző generációk tapasztalatai, emlékei, félelmei, stb. mind kódolva van bennünk. Akár még azt is meg merném kockáztatni, hogy egyre több irányból hallok erre vonatkozó felvetéseket – igen, tudom, hogy ez csak egy film – és mint olyan, kollektív tudat meg tömegmanipuláció meg hasonlók, kezdi egyre jobban izgatni a fantáziám… Ha úgy érzitek, hogy az ezzel kapcsolatos véleményeteket szeretnétek megosztani, akkor alább megtehetitek.

Jó filmezést!

xoxo D.

Hallgassátok, szeressétek: Zyrah – Assassin’s Creed

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Leave a Reply / Most szólj hozzá

