Ja, egyébként szoktam olvasni is (HUN only)

Tudom, hogy meglepő, de igaz. Szoktam olvasni.

Nem dicsekszem vele (vagy, várjunk csak, de), mint, ahogy azzal sem, hogy egyébként nem igazán szeretek. Valószínűleg, mert nagyon lassan olvasok. Meg, mert általában a saját gondolataim jobban lekötnek, mint másoké, vagy mit tudom én.

A félreértések elkerülése végett, megjegyezném, hogy a Vérmese óta nem az UFO Oroszország fölött volt az első könyv, amit elolvastam, csak, valahogy ez úgy van, hogy amíg olvasok, addig azon agyalok, hogy hű, erről kéne blogolni, aztán nem lesz belőle semmi. Pont, mint a többiből sem, amikről blogolni akarok. Pedig lenne mit, hú, de nagyon lenne… Na mindegy.

Szóval, Vlagyimir Azsasza, UFO Oroszország fölött.

Miért? Nem tudom. Csak. Szerintem még Alicetól hoztam el anno valamiért. Most meg, hogy nem jutottam el Zimihez, visszavinni neki Meg Cabot The guy next door-ját és elhozni a másikat, amit ígért (azóta kiderült, ez megint Meg Cabot, a Queen of babble), a polcon ezt találtam. Mármint, van sok könyv, de valamiért ez lett belőle.

Ha nem hallottatok eddig róla, akkor nem lepődöm meg és nektek sem kell. Egy 1992-es könyv 1994-es magyar kiadásáról beszélünk, ami nem meglepő módon az azonosítatlan tárgyak (repülő, úszó, mindenféle) témakörével foglalkozik. Főleg orosz észlelések, találkozások, furcsa esetek történetét mutatja be, pár érdekes elméletet is boncolgat, középen pedig egy kis fekete-fehér, a HD-hoz szokott olvasó számára már kevésbé inger gazdag képgyűjteménnyel is megörvendeztet. Én gyorsan rájöttem, hogy este nem szabad olvasnom… Kicsit élénk a fantáziám és, ha ijesztő dolgokkal rásegítünk, az kevésbé komfortos… Na… Van ez így. xD

Az író néminemű elfogulatlanságot ígér a könyv elején, amit nem igazán sikerül tartania. A lényeg, hogy, aki nem hisz az UFO-kban az hülye. A tudósok, akik nem szentelnek a témának időt és nem fektetnek energiát a kérdések megválaszolásába, megint csak hülyék. Ha valami, akkor ez tuti. Meg az is, hogy szeretnék olvasószerkesztő lenni, mert bár fogalmam sincs, hogy mennyit fizetnek egy olvasószerkesztőnek, eddigi tapasztalataim szerint nem sokat csinálnak azért a pénzért. Amikor tavaly sikerült végigolvasni a Halál ereklyéinek hat kötetét (na, most dicsekszem), akkor is végig morogtam, mert olyan elírásokkal volt tele, amiket nem lehet nem észrevenni (karakterek neveit cserélték fel, meg ilyesmik), ha valaki komolyan végigolvassa úgy, hogy odafigyel arra, amit olvas.

Az UFO Oroszország fölött erre rátromfolt. A hiányzó betűk, elütések, elírások még hagyján. Amikor nem csak a mondat, de vele együtt a bekezdés és a fejezet vége is hiányzott, az nem igazán esett jól. Viszont, amikor egy lappal a könyv vége előtt megláttam, hogy a 240-es oldalt a 249-es követi, akkor nem kicsit akadtam ki. Mármint, nem, nincs kitépve, nincs kivágva, egyszerűen hiányzik 8 kibaszott oldal a könyv végéről. Mondom NYOLC oldal. Azokkal a szerencsés (szerencsétlen) barátnőimmel, akiknek erről hisztiztem arra jutottunk, hogy valószínűleg itt volt a lényeg és az UFO-k ellopták, hogy ne tudjuk meg.

Az a szörnyű, hogy újra kéne olvasni és kijegyzetelni belőle pár dolgot, mert voltak olyasmik, amik gondolatébresztően hatottak. Ilyenkor megértem azokat, akik kiemelik a könyvben a számukra érdekes részeket. Nekem is ezt kéne csinálni… Mondjuk, időnként facebook-on örvendeztetem meg a népet, ilyesfajta jegyzetelésekkel. Na, mindegy.

Most éppen azt gondolom, hogy  igyekszem mostantól legalább röviden felvázolni ide, hogy mit olvastam, meg milyen filmet néztem (ha-ha-ha, milyen vicces gyerek vagyok), mert az valamiért jó lesz. Leginkább csak magyarul. Így sem megy a blog fenntartása, nemhogy, amikor két nyelven akarom írni. Szóval, nincsenek nagy illúzióim, de majd meglátjuk. Mint holnap az Assasin’s Creed-et. Remélem.

Aki esetleg olvasta Azsazsa könyvét és/vagy úgy érzi van értékelhető hozzáfűzni valója az UFO témához, csak tessék.

Addig is, jó olvasást, jó filmezést! És persze BÚÉK! (vagymi)

xoxo D.

Hallgassátok, szeressétek: Katy Perry ft. Kanye West – E.T.

One thought on “Ja, egyébként szoktam olvasni is (HUN only)

  1. Pingback: Locsifecsi királynő – és tényleg az xD (Hun only) | D for Diamond

Leave a Reply / Most szólj hozzá

