Zsivány ez az egyes… (Hun only)

star wars rogue one poster

via starwars.com

Készüljetek, Csillagok háborújás ömlengés elmélkedés következik. Ja, és lehet benne némi “spoiler” azoknak, akik esetleg nem látták még a Zsivány egyest… Csak mondom.

via pinterest.com

via pinterest.com

 

 

Kezdem az elejéről, mert volt már, hogy az in medias res kezdéseimért megszóltak. Szóval az úgy volt, hogy nem emlékszem hány éves voltam, amikor nővérem úgy érezte, hogy meg kell néznünk a Csillagok háborúját. Az eredeti három részt. És megnéztük. És jó volt. És nem őrültem meg tőle. De azért jó volt. Han Solo nagyon menő. ❤ Leia is király. Chewbacca is meg R2D2 is egész jófej. Az ezeréves sólyom meg, sólyom… Khm… ❤ Emlékszem néztünk Csillagok háborognakot Űrgolyhókat is, mert úgy érdemes már paródiát nézni, hogy tudod, mit parodizál. Aztán évek teltek el.

Amikor jött a három “új” film, akkor az első kötelező kör volt, mert Danit választották ki a kicsi Anakin hangjának! Aztán, hogy a másik kettőt hogy és mikor néztem meg, azt nem tudom. Azt tudom, hogy láttam őket, meg arra is emlékszem, hogy azt hiszem a másodikkal küzdöttem, mint malac a jégen, mert olyan mocskosul érdektelenül unalmas volt, hogy nagyon. A lényeg, hogy láttam mindet, de 1-2 jelenten kívül másra nem emlékszem belőlük. És ez lehet, hogy jó is így. Aztán évek teltek el.

Vannak nekem durván Csillagok háborúja rajongó barátaim. Kinek nincsenek? Volt is nagy várakozás a hetedik rész előtt. Ment a dráma, hogy összeomlott a rendszer, amikor megkezdődtek a jegyelőfoglalások stb. Én úgy voltam vele, hogy oké, majd megnézem valamikor. Vagy moziban, vagy nem. És a legfurcsább dolog történt. A fiúknak köszönhetően premiernapon megnéztem. Eredeti nyelven meg minden. Nem volt rossz, viszont inkább arra emlékszem, amit a fiúk műveltek a moziban. Mert ugye ők hívtak meg engem mozizni, mégis az az érzésem volt, mintha én vittem volna el a kölkeimet. Különösen a büfében, amikor a menühöz a pohár és figuraválasztás ment. Vajon drága barátaim kitekerik a nyakam, ha berakom ide a mozis képüket? XD Szóval, a körülmények jobban megragadtak, mint a film, pedig az se volt rossz, na. Aztán eltelt egy év.

star wars fans

És el is érkeztünk napjainkhoz. Volt nagy izgalom, meg várakozás, meg úúú, meg aaa.  Meg előzetesek, meg jujjmilesz Skywalkerek nélkül stb. Mármint a világban, én úgy voltam vele, hogy vagy megnézem, vagy sem, de azért lehet, hogy inkább csak igen, mert a múltkori se volt rossz. És megnéztük. Eredeti nyelven, mert az úgy jó. És kiakadtam. Már az elején. Így néztem a csávót, hogy ez a nem-jut-eszembe-a-neve? Eszembe jutottak  filmek, amikben láttam, Dela egyik kedvence, meg ilyenek. Egyébként Mads Mikkelsenről beszélek. Aztán jött Diego. És így, nemár… És a fél film alatt azon gondolkodtam, hogy Diego micsoda? (Luna – hogy ez hogy nem jutott eszembe… öregszem, vagy mi?) Meg azt vártam, hogy mikor állnak neki Jynnel salsázni. Azzal a Jynnel, akit végig úgy néztem, hogy ez a csaj most szép vagy sem? (Mintha számítana… Bahh.) Meg, hogy miért annyira furcsa. De mikor állnak neki salsázni a táncos lábúval? Volt pár, mmm, érdekes apróság a filmben. K(2SO), Andor és a csillagpor jut most hirtelen eszembe, de jó lesz az a teljesség igénye nélkül is. Aztán volt a végjáték, meg persze Leia. Leia fájó pont volt, na. A HD egy kurva (már bocs), de ezek a digitális megoldások annyira jók. Imádom.

Általában megvárom a teljes stáblistát, de most nem bírtam. Félig-meddig vissza akart tartani a megszokás, hogy végig kell nézni, de közben csak ki akartam jutni a teremből. És nem azért, mert nem bírom a “happy end nélküli true LOVE”-ot. Komolyan? Mit van megőrülve a világ, a nagy szerelmi szálon meg minden? Szerintem rohadtul nem volt szerelmi szál. Vagy én vagyok furcsán bekötve, vagy mindenki más. Amit én láttam abban volt szeretet, igen, az határozottan volt, de szerelem? Mivan? Ami viszont sokkal érdekesebb és jobb, hogy tisztelet meg nagyon komoly bizalom. Nem kérdőjelezem én meg, hogy Jyn és Cassian közel kerültek egymáshoz, egy ilyen szituban az lett volna a meglepő, ha nem teszik. Akkor valószínűleg simán csak kicsinálták volna egymást. De az, amire itt a nép veri a nyálát… Na, mindegy.

cassia-cassian

Én kiakadtam. Kérdezték, hogy milyen volt, mondtam, hogy meg kell emésztenem. Nagyon meg kell emésztenem és Havana Nights-ot akarok nézni. Ezt egyébként nem tettem, az emésztgetést pedig interjúk nézegetésével teszem. És abból kiindulva, hogy nővéremnek szülinapjára mozijegyet akartam venni (és fogok is, csak azt mondta, hogy ő ezt meg nem nézi moziban, mert a tavalyi is vacak volt), azért is, hogy elmenjek vele és megnézzem még egyszer. És, hogy amióta megnéztem a filmet, azóta ezen kattogok. És tegnap sokszáz fontnyi csillagok háborújás cuccot virtuális shoppingoltam* magamnak és a pénztárcámat kb. az fogja megmenteni, hogy a webáruház, amiben ezt tettem nem szállít Magyarországra. És az, hogy simán megvennék netről egy olyasmi kabátot, mint Jynnek van, ami még csak nem is valami extra cucc és belül 100% poliészter… És simán felvennék egy jedis gyűrűt… Szóval ez mind arra enged következtetni, hogy engem ezzel a filmmel fogtak és fertőztek meg nagyon.

*  Ez a pinterest táblám működhet ám kívánságlistaként is azoknak, akik azon törnék buksijukat, hogy mivel szeretnének meglepni engem. ;P

Rendesen nem tudom megindokolni, simán lehet, hogy múló szeszély és őrület, ezt majd az idő eldönti. Egyelőre csak azt tudom, hogy meg akarom nézni megint. Valamiért azt gondolom, hogy túltettem már magam Diegón – akinek az egyik legjobb barátja Gael Garcia Bernal ❤ – annyira, hogy meg tudnám nézni a filmet úgy, hogy oda is tudok figyelni és Cassiant látom benne, nem a táncoslábút. Egyébként Cassian elég király karakter, pont olyan keveréke a jónak és a rossznak, amit szeretek. Szóval zsivány egy film lett ez a Zsivány egyes és vágyom a Maldív szigetekre.

Mondjátok, hogy nem csak az én felnőtt fejembe képes ez így bevenni magát. Ugye nektek is vannak ilyen megőrülős pillanataitok?! Az erő legyen velem. Khm. Velünk. Bocs, az erő legyen velünk.

xoxo D.

Hallgassátok, szeressétek: Taylor Davis – Star Wars medley

Ui.: Ezt a karácsonyi különszámot én miért nem láttam még? Muhhahhahaa… Yumi küldött nekem YT linket hozzá… Köszi! 😀

Ui.: Ezt a karácsonyi különszámot én miért nem láttam még? Muhhahhahaa… Yumi küldött nekem YT linket hozzá… Köszi! 😀 Ui.: Ezt a karácsonyi különszámot én miért nem láttam még? Muhhahhahaa… Yumi küldött nekem YT linket hozzá… Köszi! 😀 Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

One thought on “Zsivány ez az egyes… (Hun only)

  1. Pingback: FF8 | D for Diamond

Leave a Reply / Most szólj hozzá

