Itthon edzés… Working out at home… és/and Victoria’s Secret xD

Nevezzük kihívásnak. Vagy inkább ne. Már tavaly is gondolkodtam ezen, amikor a tornám nyári szünetbe torkollt… Aztán egészen addig gondolkodtam rajta, amíg egyszer csak megint szeptember lett, én meg egész nyáron csak lusta voltam és a fél lábam nem emeltem meg… Na jó, azt azért lehet, hogy igen… Simán ráfogom a Victoria’s Secretre…

Let’s call this a challenge. Or not. I’ve thought about this last year already, when I had a summer break from exercizing. But I’ve been thinking about doing something so long it was already September and the new season started without me working out, pretty much at all… And I totally blame it on Victoria’s Secret.

Adriana Lima Vitroia's Secret

via harpersbazaar.com

Szóval az úgy van, hogy imádom a Victoria’s Secretet. Cirka 2000 óta. Akkor még volt Fashion TV-m és egyszerűen beleszerettem. Azóta Adriana Lima a tökéletes nő meg ilyesmik. Erről lehet, hogy írtam már korábban, de nem baj. Iszonyatosan vártam már az első alkalmat, amikor betehetem a lábam egy VS boltba. Ez 2010-ben jött el végre, Denverben. És bár máskor is lett már igaza az én kozmetikusomnak és sminkmesteremnek Timinek, hát sajnos a VS-el kapcsolatban sem tévedett, amikor azt mondta, hogy nulla. Majdnem sírógörcsöt kaptam, annyira nem láttam semmit, ami érdekelt volna. Komolyan. És amikor megsemmisülten a kijárat felé vettem az irányt akkor lépett be két amcsi lány és mint a filmekben nekiálltak ugrálni és sikítozni. És most így elgondolkodtam, hogy volt-e ott esetleg olyan, akit én nem ismertem meg, de nem hiszem. Szerintem a Victoria’s Secretnek magának voltak képesek ennyire örülni. Akkor egy világ dőlt össze bennem és múltkor sem voltam elájulva, amikor a reptéren bementem, igaz a szájfényekbe, amiket vettem tőlük totálisan szerelmes vagyok azóta is. Fel kell majd írni, hogy mik vannak meg, mert minden repterezésemnél venni fogok párat.

So, the thing is, I’m a total sucker for Victoria’s Secret. It started in 2000 I think, when I had Fashion TV and saw their show. I just fell in love. I still believe Adriana Lima is the perfect woman and stuff. I may have written about this previously but whatever. I couldn’t wait for the first time I could set my feet on grounds of a VS shop, which happened in 2012 in Denver. My cosmetitian and make-up master Timi warned me it’s nothing special – and she’s almost always right – but my heart broke when I realized it’s really nothing I expected. I was on edge of tearing up of disappointment when leaving the shop and then two girls came in and started jumping and screaming of joy. Like what the hell? Last time I went in a VS shop was at the airport when I was once again disappointed by the lingerie but I picked up 3 lipglosses which I totally love. I’ll have to write up their codes so I won’t buy the same ones again next time. I want them all.

Candice Swanepoel Victoria's Secret red carpet

via zimbio.com

Elkalandoztam… Szóval, a sokkot kihevertem és arra jutottam, hogy én vagyok az a rajongó, akit bár a termékek nagyjából hidegen hagynak, az imázst, a modelleket, a bemutatókat, a PR-jukat ettől még imádom. És a tavalyi Trónok harcás lélekápolásom mellé kitaláltam, hogy a youtube csatornájukkal fogok kikapcsolni. És végignéztem a videókat. A legelejétől. És ugye van egy csomó “így edzenek az angyalok” videó, meg “hogyan hozzuk formába magunkat a bemutatóra” stb. Meg ezeken kívül is nehéz elkerülni, hogy edzős videókba fusson bele az ember. És már tavaly kitaláltam, hogy amikor nincs torna vagy csak pluszba szeretnék itthon edzeni, akkor ezek milyen jók. És próbálgattam is ki jó párat, de abszolút rendszertelenül. Az is eszembe jutott, hogy lehetne arról blogolni, hogy melyiket milyennek érzem, nem feltétlen azért, hogy megmondjam a tutit, hanem ilyen félig jegyzet magamnak, ha a sok videó közül nem tudom, melyiket válasszam éppen, félig pedig azért, mert ki tudja, ez akár még segíthet is valakinek.

Okay, I lost my point. So, I’m the Victoria’s Secret fan who loves the image, the models, the PR work, the shows (OMG the shows!) and is pretty much neutral to the products. Last year I decided on watching all the videos on their youtube channel. And they have more series that show how the angels train. Which is cool. I saved those, you know they might come handy when I feel like working out on my own. Of course you can’t help coming across a lot of other training videos as well, so I’m not exclusive to just VS training videos. I’ve also tried a number of them, totally random and thought about making blogposts out of my experience concerning each video. Which would be reminders for myself and might even help others get motivated or something.

photo: Suhajda Tibor (Fotopaletta Studio)

photo: Suhajda Tibor (Fotopaletta Studio)

“Ez nem a moszkvai balett, csak egy csinos nő kínozza magát a naplementében éles köveken.” – Tibor így nyilatkozott erről a képről, amikor nekiálltam nyekeregni, hogy béna vagyok és nyomi. És tudjátok mit? Igaza van. Azok a kövek rohadt élesek voltak, én meg próbáltam valamit produkálni anélkül, hogy összetöröm magam. Ennyi sikerült. Az élmény örök és legalább van valami, amihez képest fejlődni lehet.

“This is not Ballet of Moscow, just a pretty girl torturing herself on the sharp rocks at Sunset.” – Tibor said this when I saw this photo and got disappointed how lame I looked. And you know what? He’s right. Those rocks were damn sharp and I tried to do something without getting myself in hospital. That’s it. Noone can take those good memories from me… 🙂 But I blame Victoria’s Secret for my body image problems. ;P

Szóval idén talán már sikerül is valamit kezdeni ezzel az ötlettel. Nem ígérek semmit. De ha egyszer csak ilyen Victoria’s Secret lányok (vagy mások) edzenek videók kerülnek ki a blogomra, akkor nem akarok mindegyikhez külön hosszú magyarázkodást bevezetést írni. Mindenesetre, ha csak 1x-1x sikerül nekiállnom tornázni, akkor már jobb vagyok, mint amikor csak punnyadok. Jó lesz ez. Tornázzatok ti is! (Csak ésszel. ;P)

So, this summer this might become reality. I don’t promis anything, but don’t be surprised if suddenly training videos turn up on here with some rambling about how I can’t handle this or that exercize. Anyway, if I get myself to train at home at least occasionally that’s far better than doing nothing. So, this is going to be good. And I know you can do it too! ;P

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek: / Listen to: Magic System Feat Khaled — Meme Pas Fatigue

Azért érzitek a foci EB-re hangolódást… úgy a magam módján… Ria-Ria-Hungária!

Mentés

Mentés

Leave a Reply / Most szólj hozzá

