Függőség / Addiction: TEA

PG tea

Egy szokatlanul nagy doboz / This is a really big box

Amikor az ember lánya (Én) egy 240-es doboz teát kap az egyik barátnőjétől ajándékba, akkor az elég sok mindent elárul.Például azt, hogy ez a bizonyos barátnő elég jól ismer. Azt is, hogy ennyi méregerős teát elpusztítani idő lesz. És azt is, hogy a korai reggelek miatt kb. a világvégéig sem kell aggódni. Hát, nagyon úgy tűnik, hogy világvége van.

When you get a 240-bag-box of tea from a friend, you know a number of things immediately. Like your friend knows you, like this box is going to take a long time to consume (esp. as PG tea is so strong), like you don’t have to worry about mornings kind of until the end of times. Well… This is the end of times. Apparently.

Szóval dráma van. Igaz mondjuk, hogy nem egyedül sikerült meginni az összeset, mert időnként vittem belőle egy másik barátnőm férjének, aki a kávéról és a kóláról le van tiltva, mert túlpörög tőle. El nem tudom képzelni, hogy a PG-től ne pörögne túl, de ez már nem az én problémám. Az már inkább, hogy eddig sem sikerült valami profin teljesítenem a reggel 8-as munkakezdéseket, hogy most PG nélkül mi a fenét fogok kezdeni, arról fogalmam sincs.

Call me a drama queen, but I don’t have a clue how I’m going to survive mornings from now on. Not as if I could actually manage to get in the office by 8am most of the times… I must admit though, I haven’t drank all these tea myself, occasionally I’ve given some bags to the husband of a friend. He’s not allowed to drink coffee or coke, because he gets hyper. I guess he gets hyper when drinking PG as well, but that’s not my problem.

Just in case someone would need a few (45) extra PG tips points for their Cuppa Club (closes 10 September 2015), feel free to use my code:

PGH4HETCH2

Egyszer régen, a másik, soha el nem indult blogba írtam egy hasonló jellegű szösszenetet, amit azóta itt tartogattam, hogy majd jó lesz kitölteni az űrt, amikor nincs időm/kedvem/energiám blogolni. Sok értelme annak sincs, de ez az én blogom és szeretném a kedvenc teáim emlékét megőrizni, szóval beszúrom ide a végére.

Here comes an old-old post about another tea I ran out of. Hungarian only as the title sais, you don’t lose much with not reading it, but if you want to, there’s always Google translater. Any recommendations on what tea I should try? Don’t forget to check the music at the end of the post. ;P

Szomorú nap (egy teafüggő vallomása) (Hun only)

tea-indian-chai-20-p-lipton-1578909153Ez egy nagyon szomorú nap. Elfogyott a teám. Mármint teljesen.

Jól van, na, kezdem az elején.

Dóri vagyok. Teafüggő. Időről időre vannak kedvenceim, amik nélkül nem nagyon tudok élni. A legutolsó kedvencem a Lipton Indian Chai-ja volt, ami almás, fűszeres ízesítésű fekete tea. És kénytelen voltam rájönni, hogy ez bizony limitált szériás termék volt.

Amikor ez elkezdett gyanússá válni, mert kezdett eltűnni a tea a boltokból, akkor még egy SPAR-ban találtam egy polcnyit és akkor elkezdtem felhalmozni. Aztán egyszer csak visszavonták és onnantól már az volt, ami az én polcomon figyelt. És ma bizony elfogyott az utolsó filter is.

És most nem tudom, mi lesz velem. Mert az utóbbi időben az volt a napi rutin, hogy kizuhantam az ágyból, kóvályogtam, mint egy zombi és miután magamba döntöttem a ~6 decis bögrécskémből (azóta eltört – DRÁMA!) az Indian Chait, életképessé nyilvánítottam magam.

Maradtak még mindenféle gyümölcsteáim. Meg van néhány fajta fekete is, de az nem ugyanaz. Rádaásul, én alapvetően fekete teás vagyok. Ami olyan mennyiségben, amilyenben én teát fogyasztok nem kifejezetten egészséges. A zöld teát csak nagy melegben szeretem. (ez azóta változott) Akkor frissít, hűsít, ahogy az elő van írva. A gyógyteák ihatatlanok. Nem szeretem, amibe hibiszkuszt kevernek és úgy általában is finnyás vagyok. (ez nem változott)

Segítsetek egy szerencsétlen teafüggőn, akitől megvonták az adagját! Milyen teát ajánlotok? Mit próbáljak ki? Ti mit szerettek?

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek / Listen to: Serge Devant – Addicted

Leave a Reply / Most szólj hozzá

