Hajpakolás

via biofodrasz.hu

via biofodrasz.hu

Nem először jártam Székely Mária biofodrászatában, igaz, nem ő az én fodrászom és eléggé kétlem, hogy őt akármikor is rá tudnám venni, hogy zöldre fesse a hajam… A lényeg, hogy Mária egyrészt nagyon kedves nő, másrészt nagyon ért ahhoz, amit csinál és csak egészen finoman tolt le azért, mert nem figyelek annyira a hajamra, mint kellene. De komolyan, én igyekszem. Tényleg. A magam módján. Mondott nekem okosságot is, azt, hogy amiket időnként csinálok otthon-kutyult pakolások, azok nem rosszak. Az ő javaslata az én hajamra az volt, hogy: ahány tojássárgája, annyi evőkanál olivaolaj + méz és … ööö… ja, megvan, egy kevés ecet. Ezek mind olyan összetevők, amikkel én szoktam ügyeskedni, szóval ahelyett, hogy elszégyellném magam, inkább csak buksi-simi, mert okos vagyok. 😀 Olyat is mondott, hogy a sampont nem szabad töményen rátolni a hajra, meleg vízzel fel kell oldani és úgy a hajra locsolni. Meg rakott egy kis hajfényt meg… ööö… moringa olajat (Matrix) a hajamra és hát, az a szitu, hogy ezek jó cuccok! Puha tőlük a hajam! Meg állítólag fényes is, de én azt nem láttam. Valószínűleg azért, mert nem igazán néztem tükörbe.

Ennek a posztnak semmi extra célja nincs egyébként, csak annyi, hogy ne felejtsem el ezeket a dolgokat. Szóval ennyi.

xoxo D.

Hallgassátok, szeressétek: Szécsi Pál – Gedeon bácsi

Leave a Reply / Most szólj hozzá

