Gyöngyös kreatívságaim / Beaded crafts of mine

Dorie beadsVilág életemben kreatív gyerek voltam. Szerettem a technika órákat a suliban, szerettem rajzolni, szerettem alkotni, új dolgokat kitalálni, ruhát varrni kis kezemmel, ami utána a farsangi jelmezem lett. Mutattam már nektek az ecsettartókat, amiket varrtam (Rendelésre szívesen készítek neked is!) és a kis sminkpalettáimat. Az el nem indult blog tartalmáról elmélkedő bejegyzésben pedig megmutattam az első igazi szabásminta alapján varrt ruhámat és a hozzá készült gyöngymedált.

I’ve always been a creative kid. I liked craft classes in school, I liked to draw, I liked all kinds of creative creation. Once I even started handsewing a dress for myself and used it as my costume for farsang (a dress-up holiday in Hungary) in school. I’ve already shown you some of the brushrolls (I happily accept custom orders.) and make-up palettes I’ve made. I have also shown off the first dress I’ve sewn based on a real pattern and the beaded pendant I made to match in this post.

Dorie dreamcatcherBár az utóbbi időben kevesebbet foglalkozom vele, a gyöngyfűzés kiskorom óta kíséri az életem. Legnagyobb meglepetésemre találtam képet az első igazi gyöngyfűzős sikeremről, egy piros nyakpánt és volt hozzá illő karkötő is. Igazából nem nagy szám, de olyan szép a maga egyszerűségében. Voltak egyszerűbb és bonyolultabb minták is, amiket kipróbáltam, amiket variáltam, találtam ki saját mintákat és vannak még nagy gyöngyös terveim a jövőre nézve. Nem véletlen, külön gyöngyös Pinterest táblám is van.

Although lately I don’t have much time for it, beading has been my hobby since I was a child. I’m pretty surprised I found a picture of my first beading success. This red choker I made when I was small and I still like it – simple but so pretty. I tried easier and more difficult beading patterns, I’ve even designed own patterns and I still have some beaded plans for the future. You won’t be surprised if I told you I’ve got a separate board for beads on Pinterest, right?

beaded chokerSzóval, miközben a régi képeim között kutattam, ráakadtam néhány fotóra olyan gyöngyalkotásaimról, amikkel most szépen eldicsekszem. Mert szeretem őket. A legtöbb már rég nincs nálam, jó néhány külföldön talált új otthont. A többi barátoknál kötött ki ajándékok voltak, karácsonyra, esküvőre, ilyen-olyan alkalmakra.

So, when I was searching for some stuff in my old folders I found photos of some beaded items I did in the past. I’m proud of them and it’s my blog, so bragging time! Most of them I have given away as gifts for friends – some I gave to foreign friends, so I’ve got my art all around the world. Hehe!

Igazából évekkel ezelőtt indítottam egy blogot, amivel az volt a célom, hogy nagyon menő kreatív blog lesz. Megélt vagy két bejegyzést.

Years ago I started a separate blog which I expected to become a successful crafting blog. If I remember well it had kind of two posts.

Ti osztjátok ezt a hobbimat? Szoktatok gyöngyöt fűzni, vagy más anyagokkal kreatívkodtok? Szeretitek a gyöngyékszereket, kiegészítőket? Csak akkor, amikor éppen divatosak, vagy akkor sem? Ha vannak jó mintáitok, szívesen fogadom őket és ha csak viszont-dicsekednétek a ti alkotásaitokkal, kommentben jöhetnek a linkek!

So, do you share this hobby with me? Do you like beading or you prefer other materials for your crafting? Do you like beaded jewellery and accessories? Only when they are trendy? If you have any good patterns, I’d love to recieve them and if you’d like to brag about your creations too, feel free to share your links with us in the comments.

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek /Listen to: Girls’ generation – Diamond

Leave a Reply / Most szólj hozzá

