Piros-fehér-zöld / Red-white-green

Hungarian flag makeup look MakeupDorieMagánvélemény, de a tirkolorra nem kell se politikai, se ideológiai jelentéstartalmat ráaggatni, csak meg kell hagyni annak, ami. Finom leszek és nőies, akinek bármi baja van a nemzeti színekkel, annak ez a bejegyzés nem való.

This is just a quick post, showing a Hungarian flag inspired make-up look I made for a national themed contest.

Az USÁ-ban július 4-én ünneplik a Függetlenség napját. Na bumm. Mindenki tudja, aki valaha is nézett amerikai filmeket. Van olyankor minden, tüzijáték, ünnepségek, hacacáré, nemzeti színű és zászló mintájú minden. Mármint minden. Idén például egy nemzeti témájú sminkversenybe botlottam bele. A kiírás nem volt bonyolult, zászló (lehetőleg a saját nemzeted zászlaja) alapján kellett sminket kreálni.

So, the thing is, that I found this patriotic look contest on facebook celebrating 4th of July and I decided to enter. Last moment, of course and I had to realize I can’t draw so it ended up the way you see it on the pictures. I like the tricolor liner though. I think that’s going to be my go-to-national day make-up look from now on. 🙂
Note: 20th August is the national day of Hungary!

Hungarian flag makeup look MakeupDorieA változatosság kedvéért az utolsó pillanatban eszméltem rá, hogy “Bakker! Csinálni kéne valamit!”, szóval ez lett belőle. Azt hiszem le kéne ülnöm rajzolgatni. Például szalagot, mert az nem megy. Ennél kevésbé már csak a szabad kezes Magyarország térkép rajzolása megy. Persze bepróbálkoztam vele, mert az első koncepcióban szerepelt az is. És, mert f***a gyerek vagyok, meg tudom csinálni. Nem. Nem tudom, milyen ország lett, de valami más. És, ahogyan az egyik barátnőmnek meg is fogalmaztam, ismét rájöttem arra, hogy erre még nem vagyok felkészülve. Igazából az eddigi életemben eddig soha nem voltam felkészülve arra, hogy szabad kézzel megrajzoljam az ország körvonalát. Pedig eddig csak papírra próbáltam és nem tükörképben az arcomra. Majd egyszer.

Viszont, ez nem változtat azon, hogy a nemzeti színű tusvonal eléggé tetszik ahhoz, hogy mostantól azt hiszem ez lesz a nemzeti ünnepes alapsminkem. A kokárdával úgyis hajlamos vagyok lemaradni. Ha jól emlékszem utoljára két éve sikerült a napján megtalálni, akkor is csak azért, mert Japánban voltam és készültem rá.

One more thing, this incredibly professional looking collage (LOL) is my very first such thing I did in photoshop. I wonder if I’ll ever get the hang of it…

Szóval így ennyi. Ja! És a csodálatos montázsban az első – mármint ELSŐ – ilyen jellegű photoshopos ügyeskedésem köszönthetitek. Körkérdés: valaha az életeben, sikerül ráhangolódnom a PS logikájára?

xoxo Dorie

 Hallgassátok, szeressétek / Listen to: Subscribe feat Sena, Columbo, Pásztor Anna, Eckü – Az igazi arcod

One thought on “Piros-fehér-zöld / Red-white-green

  1. Pingback: Itthon edzés… Working out at home… és/and Victoria’s Secret xD | D for Diamond

Leave a Reply / Most szólj hozzá

