Asharti – Luna

Asharti Luna make-up look makeupDorieElkészült az új Asharti klip! És ebben megint az én sminkes munkám köszönthetitek. Immáron igen közelről. Mert amennyire hiányoltam a közeli képeket az Angelben vagy a Flyingban, annyira megkaptam most a Lunában.

The new Asharti music video is out! Once again you can witness the make-up work of yours truly. This time there’s a lot of close ups which I kind of missed from Angel and Flying, but now, here they are in Luna.

old moon princess make-up makeupDorieMielőtt bárki félreértené, ez így teljesen rendben van. Főleg, hogy milyen jól “eljátszottam” vele, amíg a köveket és a picike kis csillag alakú flittereket a helyükre pakoltam. Meg a végén, amikor leszedegettem.

It took me quite some time to place all the crystals (ISwarovski) and tiny star sequins in place as well as it took time to remove them at the end of the shoot. Not as if I didn’t know what to expect. When I started the make-up course, I turned my friend into a Moon princess. I have decided back then that I want to do this starry moon design again and Asharti gave me the opportunity for which I’m truly grateful.

old moon princess make-upNem mintha nem tudtam volna, hogy mire vállalkozom. Még anno, amikor elkezdtem a sminksulit, Holdhercegnőt csináltam az egyik barátnőmből. És már akkor eldöntöttem, hogy ezt muszáj lesz megismételni. Asharti pedig lehetőséget adott rá és ezúton is köszönöm neki! ♥

Most először dolgoztam greenbox háttér előtt (ez furcsán hangzik, hogy mondom szépen?), Asharti mesélt keveset arról, hogyan képzeli el a végső képi világot, de ettől még nem igazán tudtam, hogy mire számítsak. Megtettem a tőlem telhetőt, kíváncsian somfordáltam a kamera körül és persze, ahogyan a Flying forgatásán, itt is oda voltam meg vissza a táncos tündérkékért. (Hanna annyira kis Lara!)

Asharti Luna music video werkThis was my first time working with a greenbox background and although Asharti told me about her ideas concerning the final video, I didn’t really know what to expect. I did my best, I was curiously lurking around the camera and just like at the shoot of Flying, I couldn’t help admiring the dancers. (Hanna is sooo Lara…)

Ahogyan már korábban írtam, Asharti “föntről kapja” a dallamokat és a szövegeket. Feladatának tartja, hogy szeretetet hozzon az emberek közé és, hogy segítse a változásban azokat, akik nyitottak rá. Erről bővebben a honlapján olvashattok. A Luna holt nyelven érkező üzenetét helyettetek megfejteni nem fogom, adjátok át magatokat a dalnak, élvezzétek és érezzétek.

Előadó, szöveg/ singer, lyrics: Asharti, Zene/music: Látó Richárd, Rendező/director: Gregus Dezső, Operatőr/camera: Németh László, Vágó/editor: Osztró Gábor, Video assist: Csiszár Dávid, Stylist: Kardos Katalin, Smink/make-up: Kácser Dóra, Haj/hair: Picúr, Táncosok/ dancers: Bálint Hanna & Varga Botond (Grapevine Tánciskola)

As I’ve told you about it before, Asharti channels her tunes and lyrics from above. Her purpose is to bring love amongst the people and to assist the change in those who are open for it. You can read more about it on her official site. I won’t translate Luna’s (dead language) message for you, listen to the song, enjoy and find the meaning for you.

A megosztásokat, mint mindig köszönjük, a hozzáfűzni valókat alább várjuk. Legyen szép napotok!

As always, sharing is caring, and you can leave you comments below. Have a lovely day!

xoxo Dorie

3 thoughts on “Asharti – Luna

  1. Pingback: Belépés | Szabó Andrea

  2. Pingback: Luna | Asharti | ... egy újabb WordPress honlap...

  3. Pingback: Luna | Asharti | ... egy újabb WordPress honlap...

Leave a Reply / Most szólj hozzá

