Tavaszi kreatív smink / Vernal make-up look

MakeUpDorie spring creative tavaszi kreatív sminkNem mondhatnám, hogy az utóbbi időben sokat játszottam a sminkcuccaimmal. Öreg hiba. Csak úgy nekiülni nem volt kedvem, amiket meg versenyeket/kihívásokat találtam nem igazán keltették fel az érdeklődésem.

I wouldn’t say I’ve been playing a lot with my make-up lately. It’s a pity. I didn’t really feel like just doing it and I haven’t found any contests/challenges that would have raised my interest.

Aztán Anaarthur81 megünnepelvén a 30.000 feliratkozott nézőjét meghirdette a kreatív versenyt, amire a nevezést húztam meg halasztottam, mert hát az az igazság, hogy van egy sor kreatív smink, amiket már régen meg akarok csinálni, de valahogy az istennek nem sikerül nekiállni…

Smya Mania MakeUpDorie make-up draft smink vázlatThen, Anaarthur81 reached 30k subbies on YouTube and announced this creative contest as a celebration. And I’ve been postponing entering, because there are a number of creative concepts I should have done already, but somehow I just cannot make myself do them.

Van például Smya Mania, akinek a képei alapján már meg is van egy vázlat, hogy milyen sminket készítenék. De nekiállni csak nem sikerül, magamat ismerve pedig erőltetni nem szabad, mert akkor az olyan is lesz. Szóval arra jutottam, hogy fogom a festékeim, beállok a tükör elé, aztán lesz, ami lesz. És hát ez lett.

For example there’s Smya Mania who’s art already inspired some drafts. But I still can’t make myself do it and I have no illusions of what would the end results look like if I forced the creative creation. So I just faced the mirror to see what I will come up with for the contest. And here it is.

A videó alapján szerintem lekövethető hogyan tudtok hasonló sminket készíteni, ha kedvet kaptok hozzá. (Ez esetben kéretik megmutatni a végeredményt!) A változatosság kedvéért megint vegyesen használtam mindenféle terméket, a nagyobb százszorszépek igaziak, a kisebbeket festettem, az összes kő Swarovski, mit kell még elmondani? A koncepció annyi volt, hogy vidám tavaszit akarok, amit el lehet indítani a versenyen.

MakeUpDorie spring creative tavaszi kreatív sminkThe video is kind of a pictorial, so there it is if you’d like to recreate the look or use it as an inspiration. (If you happen to get inspired by my look, please show me yours!) As almost always, I used all different kinds of products, the bigger dasies are real, the smaller ones are painted, the rhinestones are Swarovski, what else should I say? My concept was something spring-like that makes me feel happy and that I can enter to the contest.

Terméklista (amikre emlékszem, hogy használtam) / Product list (the ones I do remember using): MAC Prep + Prime, Kryolan supracolor alapozó / foundation, Kryolan transzparens púder / translucent powder, Clinique high impact mascara / szempillaspirál, Sephora primer, Carmex, Duo műszempilla ragasztó/ adhesive, Ben Nye cake liner fehér / white, Kryolan aquacolor sárga / yellow, L’Oréal hip color truth cream eyeliner teal, Sally girl glitter, Sally girl Glow Green szemhéjpúder / eyeshadow, BFTE cosmetics Kraz szemhéjpúder / eyeshadow, Glamour Doll Eyes szemhéjpúder / eyeshadow: Immature, Dream House, Brewster; Sugarpill Dollipop szemhéjpúder / eyeshadow, Kryolan Lip Rouge Sheer Palette – kevert színek / mixed lipsticks, fekete és fehér szemhéjpúder / black and white eyeshadow …

MakeUpDorie spring creative tavaszi kreatív sminkHa csak feleannyira tetszik nektek, mint nekem, akkor az már úgy jó lesz. 🙂 Ez volt az első videó, amit a YouTube kezelőfelületén raktam össze (Hová a fenében tüntettem el a videószerkesztő progim??? De most komolyan! … Nem mintha akkora húde-videókat gyártottam volna eddig… ), onnan választottam hozzá a zenét is, szóval olyan, amilyen, de legalább nem tiltja le a rendszer.

If you like it half as much as I do, then it’s fine. 🙂 This was the first video (slideshow) I put together in YouTube’s video editor and I chose the music from its own list too. No big deal, but at least it won’t get banned anywhere.

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek /Listen to: Selena Gomez & The Scene – Naturally

Leave a Reply / Most szólj hozzá

