Cantuccini

cantuccini dfordiamondAjándékötlet olyan konyha ninjáknak, mint amilyen én vagyok. Tök egyszerű és finom is. Kell ennél több?

Here is a great gift idea for kitchen-ninjas like me. This biscuit is easy to make and really yummi, what else would you wish for?

Mondanám, hogy találtam ezt a receptet és megvariáltam, mert mekkora király vagyok, de nem. Mivel az én édes anyám ismeri a sütés-főzéshez való hozzáállásom, ezért meglepett ezzel a nagyon okos, otthon is könnyen elkészíthető ajándékkal, amivel a forgalmazó valószínűleg komoly haszonkulcsot generál, de ezen mi most nem akadunk fenn, mert nem kenyerünk az ítélkezés. Főleg nem, ha valakinek a jó ötletéről van szó, amiből utána eltartja a családját. Hát bocs, én tudok örülni mások sikerének. 🙂 (Sokaknak ki kellene próbálnia, nem nehéz a dolog, de legalább egészen kellemes érzés.)

cantuccini mix dfordiamond recipe link receptMy mum knows I’m not a pro when it comes to preparing food so she got me this cantuccini mix. Awesome ideas, both the mixture in the jar (you only need to add 2 eggs and follow the “for dummies” style instructions) and the cake itself.

Szóval a lényeg, ez a cantuccini nevű cucc egy toszkán finomság, amit jó pár helyen kekszféleként tűntetnek fel, de az enyémnek annyira nem lett kekszes állaga. Mármint nálam a keksz az keményebb, mondjuk az tény, hogy érdemes hozzá inni valamit, mert elég tömény a kicsike.

Cantuccini (some sites refer to it as cantucci) is an easy-to-make biscuit from Tuscany for which I found a great recipe that shows both European and American measurments for you. Note: my mix was a fen-berry & hazelnut version. Yummi!

A sütimixből, amit kaptam 2db tojás hozzáadásával áfonyás-mogyorós cantuccinit lehet készíteni, a leírás szerint 20-25 szeletet, nekem ennél kevesebb szelet-számot sikerült elérnem, na bumm. Kis ábrákkal illusztrált leírás van hozzá, jó kis “for dummies” módon, ha nekem sikerült, mindenkinek fog. A fent linkelt recept, mint cantucci említi, a cantuccini a kicsinyítőképzős alak – csak mondom.cantuccini dfordiamond recipe link recept

Szép üvegben sütimixként vagy elkészítve is remek ajándék. Nem ragozom tovább, tudnám, de inkább nem teszem. Jó sütést, jó ajándékozást, ha van megjegyzés, azt alább várom. Tssáááááá!

Not much more to say here. Enjoy your cantuccini, make your friends smile with some sweet gift. Ciao!

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek / Listen to: Calvin Harris ft. Florence Welch – Sweet Nothing

Leave a Reply / Most szólj hozzá

