Eisenfunk & Szilveszter (HUN only)

eisenfunk flyerSzóval ez úgy volt, hogy valahol ráakadtam az Eisenfunk buli flyerére és jól meglepődtem, hogy “Jé! Itthon vannak EBM bulik?!”. Aztán feltettem a körkérdést, hogy ki jön el velem – a reakció kiábrándító volt. Aztán megláttam, hogy a facebookos esemény megosztásával lehet jegyet nyerni és adtam neki egy esélyt és bejött. Ráadásul, nem csak az Eisenfunk bulira, hanem a Szilveszteri bulira is nyertem belépőt. Így állt elő az a teljesen hihetetlen helyzet, hogy már december elején négy opcióm volt szilveszterre. Most komolyan, december 31-én örülni szoktam, ha beesik valami utolsó pillanatos bandázás, ami megment attól, hogy itthon punnyadjak. Igen, siralmasan unalmas tud lenni az életem. Ez van.

Visszatérve az Eisenfunkra, különösen örülök annak, hogy nyertem jegyet, mert máskülönben egyedül nem mentem volna el a bulira, amit viszont nagy kár lett volna kihagyni. Egy féligmeddig ismeretlen ismerőssel egyeztettük, hogy ő is ott lesz, szóval hozzá csapódtam, amikor megérkeztem. Ő addigra már összebarátkozott egy sráccal, aki szintén egyedül jött – az ő barátai sem tudják, hová kell bulizni menni… -c- Leginkább velük lógtam, meg még pár érdekes arccal összeakadtam és beszélgettem. Új emberek felé nyitni mindig jó! 🙂

Eisenfunk & Dorie & friendAz Eisenfunk egyébként egy müncheni electro-industrial együttes. Beszélgettem kicsit a tagokkal is, főleg Michaelel, akiről kiderült, hogy civilben programozóként dolgozik és, aki elmondta, hogy a budapesti az egyik utolsó koncertjük volt. Bár az Eisenfunk egyelőre parkolópályára áll, azért azt is elárulta, hogy teljesen biztos benne, hogy a stabil rajongótáboruknak köszönhetően időről-időre lesznek koncertek. Ha elhívják őket játszani, boldogan elmennek és hasonlóan fergeteges bulit csapnak, mint itt a Fáklya klubban. Nagyon helyes.

MakeUpDorie NYE 2013/14Bár az Eisenfunk bulira köbö két maréknyi ember jött el, az élmény annyira meghatározó volt, hogy izgatottan vártam a szilveszteri partyt. Egy egyébként szuper házibuliban kezdtünk, ahol a házigazdát is éppen csak ismertem. Tibor! Ha ezt olvasod, akkor ezúton is köszönjük szépen a meghívást! Nagyon jól éreztük magunkat! ❤ Kicsit kilógtam a vendégek közül a műszempilláimmal (mi mással?), dehát mikor csillogjon az ember lánya, ha nem Szilveszterkor? *pillarebegtetés*

Szóval a szuper házibulit hagytuk ott, hogy átmenjünk a Fáklya Klubba. (Megjegyzés: Oda már magassarkú csizmában, nem rózsaszín karmocskákkal.) Kár volt. Mármint, biztos jó volt annak a tömegnek, aki teljesen átszellemülten bulizott azokra a retró zenékre, amik nekem nagyon nembejövősek voltak. Mivel a ruhatárak megteltek, ezért kabáttal a kézben cserkésztük be a kisebb rock-alternatív termet, ahol lényegesen kevesebben voltak és lényegesen hallgathatóbb volt a zene. Voltak egészen jó pillanatok is, meg volt Paul Walker mosolyú srác, aki a legrosszabbkor jött oda hozzám, hogy elhívjon táncolni. *sóhaj*

MakeUpDorie NYE lookÉn nem értek a DJ-zéshez, sem a hangosítás szakmai részéhez, szóval nem tudom megmondani, hogy mit produkált az a szerencsétlen ott a DJ pultban, de valami olyan hangot hozott ki a rendszerből, ami durván meghágta a dobhártyámat. Rengeteg vacak zenét hallgatok, sok szörnyűséget simán elviselek és itt sem a dallal, vagy a zenei stílussal volt a baj. Pár másodperc alatt érte el, hogy elfelejtsem a jókedvem, a bulizhatnékom, a mindent és csak a túlélésre koncentráljak. Brrrr… Visszagondolni is rossz. Szóval inkább leléptünk.

Ennek ellenére is köszönöm a Fáklya Klubnak a lehetőséget! Az Eisenfunk bulit meg aztán főleg! 🙂 Élménybeszámoló vége. Most jöhet a tiétek! És persze BÚÉK!

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek: Eisenfunk – Pong

Leave a Reply / Most szólj hozzá

