Smink: nappaliból esti / Make-up: Day to night

nappali smink day look MakeUpDorieNem olyan régen találtam egy versenyt, ahol a téma az volt, hogy nappaliból éjszakaivá varázsoljuk a sminkünket. Nekem épp mennem kellett egy megbeszélésre, ahová úgyis sminkeltem, szóval a nappali adott volt, aztán hazaérve még átalakítottam kicsit. Olyan jól néztem ki, kár, hogy semmi programom nem volt az estére. 😦

Not long ago I found this make-up contest where the theme was day-to-night. I had an appointment for which I did my make-up anyway so that was it for the day look and when I got home I turned it into the night look. I really like how it turned out, what a pity I didn’t have any special program for that night. *sigh*

Aznap találtam ezt a képsort és ki kellett próbálnom. Nekem bejött, próbáljátok ki ti is. 🙂

I found this pictorial that same day and I had to give it a try. I like it a lot, you should try it too. 🙂

make-up look MakeUpDorieEgyébként, tele az internet oktató videókkal, képsorokkal arról, hogyan készítsünk ilyen-olyan sminkeket. Nem áll szándékomban beállni a sorba, a youtube videóim között is, ahol van leírás (angolul) meg képsor arról, hogyan készült a smink az azért van, mert a versenyben, amire készült elvárás volt. Mondjuk az igaz, hogy azon gondolkodtam már, hogy összegyűjtöm a szerintem legjobbakat és írok belőlük összefoglalót. Majd meglátjuk. Ha van rá igény, akkor jelezzétek – mondjuk hozzászólás formájában.

Talking about pictorials, the web is full of tutorials on how to do a series of different make-up looks. I’m not planning on multiplying the numbers of tutorials, however I’ve got some videos in which I provide step by step instructions, but it was a rule when I entered the given contest. It’s true though I’ve thought about collecting my favourite make-up tutorials in a blogpost. We’ll see. If you’d like to see a collection like that let me know – for example in comment below.

xoxo Dorie

Hallgassátok, szeressétek / Listen to: David Guetta – Delirious

Leave a Reply / Most szólj hozzá

