Én a zombi – soha többet! / Me zombie – never again!

Vannak ilyen elmés pillanataim, amikor úgy döntök, hogy akkor én most kilépek a komfortzónámból. De úgy rendesen. És elég makacs vagyok ahhoz, hogy az ilyen elhatározásokhoz tartom is magam. Amikor egy ismeretlen ismerős feltette a kérdést, hogy kinek lenne kedve zombi-maszkhoz modellkedni, azonnal rá kellett vágnom, hogy nekem.

I’ve got these great moments when I decide to step out of my comfortzone. And when I finally do it I make a big step. When I came across this call for models for zombie-masks I just couldn’t restrain myself of applying.

zombiHogy ezzel mi a baj? Mondjuk csak annyi, hogy frászt kapok a zombiktól. Undorodom tőlük. Amikor jó múltkorában megnéztem a Legenda vagyok-ot, akkor hiába volt a film jó, három napig, díszkivilágításban és a 40 fokban zárt ajtók és ablakok mellett rettegtem, hogy mikor támadnak meg.

What’s wrong with this, you might ask. Well… mainly just the fact that zombies make me freak out. I’m totally disgusted of them. When I watched I am legend – even though it’s a good film – I’ve locked myself up in my room, closed windows and doors in the summer heat of 40°C with all the lights up dreading the zombie attack on me.

Mondjuk az is tény, hogy amikor Brad Pitték itt forgatták a zombis filmet, akkor elmentem a castingra és teljesen fel voltam háborodva, hogy nem válogattak be. Így utólag már inkább örülök. Nem tudom milyen zombik mászkáltak ott a filmben, de nem szeretnék megint olyan zombi lenni, mint amit a Budapesti Sminkiskolában csináltak belőlem.

Well, it’s also true when they were casting zombies for the Brad Pitt movie I just had to go and I was totally furious how come they didn’t chose me. However by now I’m pretty happy they didn’t. I don’t have a clue what kind of zombies were walking on the set but I know I don’t wanna be turned into a zombie ever again.

Hogy megfejeljük még a sztorit, nem volt különösebben nehéz dolguk arra rávenni arra, hogy esküvői ruhában és fátyolban parádézzak. Pedig azok sem nagy kedvenceim. Két első bálozás és egy szalagavató után megfogadtam, hogy 100 évig esküvői ruhának közelébe se megyek. Na ezt azt hiszem valahol ott rontottam el, hogy összebarátkoztam egy az esküvő üzletágba belenőtt lánnyal. Na róla majd később. A lényeg, hogy ocsmány zombi menyasszonyként pózoltam egy napig.

katt a képre még több fotóértfor more photos click the pic

katt a képre még több fotóért
for more photos click the pic

To make the whole situation even better, the guys didn’t have a hard time persuading me to put on a wedding dress and a veil. I’m not a big fan of posing in wedding dresses. I’ve been dacing twice at the Budapest Opera Ball in huge wedding gowns and I wore one for my school leaving ball. Then I swore I’d never even go near a wedding dress for 100 years. I guess I’ve messed this up sometime around making friends with a girl who was born into the wedding business. But I’ll tell you about her later. The point is, that I’ve been walking around as a disgusting rotten faced zombie bride for a day.

Hogy miért vállaltam be? És miért gondolom azt, hogy ha nem is állandóan, de időről-időre mindenkinek erőt kellene vennie magán, hogy egy nagy lépést tegyen a komfortzónáján kívülre? Mert új embereket akartam megismerni (tuti, hogy mindenkire ráfér), új dolgokat akartam kipróbálni*, kíváncsi voltam a maszkokra és ki akartam próbálni milyen a másik oldalon lenni. Nomeg, reméltem, hogy ha a folyamatban az elejétől a végéig rendesen részt veszek, akkor talán sikerül legyőzni a zombi undort. Nem. Az az egy nem nyert. Az összes többi teljesen rendben volt. Tök jó fejek voltak az emberek. Érdekesek a maszkok és az anyagok, amiket használtak, és nagyon furcsa a maszk alatt lenni. Jó buli volt na. De valahogy nem vágyom rá, hogy még egyszer rohadó élőholtat csináljanak belőlem.

*Ennek egy olyan alapvető igénynek kellene lennie, ami sajnos csak kevés emberben van meg.

Once again might come the question: Why? And why I also thinkg all of us should step out of their comfort zones from time to time. I wanted to meet new people (and I’m sure all of us need new people in their lives), I wanted to try new things*, I was curious for more advanced masks than I’m able to do and I wanted to try how it feels like being on the other side of the brush. Plus, I was hoping that if I’m involved in the process from start ’til the end I’d get rid of my fear for zombies. Well. Nope. This last one didn’t work. All the others did. Cool new people, interesting world of special effects, exciting experience under the mask. It was fun afterall. But never again.

*This should be such a basic human need that’s lacking from most of us.

There was a video about the whole event, but it somehow disappeared in the cyberspace. I mean really. It was even on TV, some smaller channel broadcasted it a few times. I know, because from time to time friends messaged me they have seen me-zombie. But now it has disappeared from all forum I’ve seen it on before. I don’t know why, but that’s it.

XXX He egyszer majd előkerül a videó, akkor ide beillesztem. / If the video turns up again sometime, I’ll embed it here. XXX

Volt az egészről egy videó is, de az valahol elveszett a kíbertérben. Mármint úgy rendesen. Anno még valamelyik kisebb TV csatornán is leadták párszor. Azért tudom, mert időről időre rámüzentek ismerősök, hogy “Láttalak ám zombulni!”, most meg minden olyan fórumról eltűnt, ahol anno fellelhető volt, nem tudom miért. Ez van.
Ha pedig szeretnétek zombivá változni ti is, akkor jelezzétek. Ugyan én maradok a sminkeknél (és inkább a szépítést preferálom), de ha maszkra vágytok, akkor tudom, kinek a kezei közé adjalak titeket. 🙂

xoxo Dorie

4 thoughts on “Én a zombi – soha többet! / Me zombie – never again!

  1. Pingback: Új blog és tervek… / New blog and plans… | D for diamond

  2. Pingback: Ennyi volt. Új blog! / This is the end. New blog! | The WORLD is MINE

  3. Pingback: Sminkes referenciák / Make-up references | D for Diamond

  4. Pingback: Én a zombi – soha többet! / Me zombie – never again! | The WORLD is MINE

Leave a Reply / Most szólj hozzá

