Kis lépés az emberiségnek… /Small step for mankind…

Kis lépés az emberiségnek, nagy boldogság nekem. Az ország legnagyobb példányszámban kiadott napilapja teljes oldalon hozta le egy a 2013-as nyári divatról írt cikkemet. Jelent már meg helyi lapban interjú velem. Írtam egy divatportálnak cikksorozatot egy éven keresztül, sminkes munkáim fel-felbukkannak itt-ott, de ez most egy teljesen új élmény és oda vagyok meg vissza.

2013 nyár divat bors

Small step for mankind, but a lot of happiness for me… A full-page-article of mine was published in a daily paper with the highest sales in the country. An interview of me has been published in a local paper before, I’ve been writing for a Hungarian fashion portal for a year and my make-up looks tend to turn up here and there from time to time. But now, this is something new and I’m just head over heels.

Az gondolom nem újdonság, hogy szeretek írni. Voltak idők, amikor a fél világgal leveleztem. A fogalmazásaimra és esszéimre mindig jó jegyeket kaptam a suliban. Kivéve arra, amiben lesajnáltam az oroszokat, mert azt az irodalomtanár személyes sértésnek vette és nem csak lehúzta, de számon kért, hogy hogy képzelem… Ennyit a szabad irodalom elemzésről.

It’s no news I like writing. Once upon a time, I’ve been corresponding with half of the world. Back in school all my essays scored meg good grades. Okay, except for the one about Russian literature. My teacher took it as a personal insult and she was totally furious about it. Khm. So much for the freedom of literature analysis.

Most adódott egy lehetőség, hogy meglátogassam a Bors szerkesztőségét és hülye lettem volna kihagyni. Mindenki nagyon kedves volt velem, hagyták, hogy beüljek a reggeli értekezletre, hallgassam, ahogyan telefonon mennek a hírek után, belenézzek a munkájukba, hogyan készül egy napilap, sőt, még egy interjúra is elkísérhettem az egyik riportert.

Now I had this opportunity to visit the editorial office of this daily paper and so I did. Everyone was very nice to me, they let me sit through their morning meeting, I was allowed to listen to how they were hunting down the stories by phone, I was allowed to see how the production is done, and I could accompany one of the reporters to an actual on site report.

jó olvasást :)

íme nagyban, jó olvasást 🙂

Szóba került, hogy a fashionfave-nek írtam egy sorozatot anno és mondták, hogy írjak egy összefoglalót az aktuális trendekről. Megírtam, odaadtam, elolvasták, mondták, hogy jó, de nem biztos, hogy kell nekik, én meg úgy voltam vele, hogy jó, ha nem kell, hát nem kell, akkor jön fel a blogra. Aztán egyszer csak kaptam egy e-mailt, hogy feltétlenül vegyem meg a másnapi lapot. És hát teljes oldalon ott a cikkem. Ahogy az egyik barátnőm mondotta volt: “mások pucérra vetkőznek, te az eszeddel kerültél be”. Hahaha!

Turned out I was writing for this fashion portal before and they asked me if I could write a summary about this summer’s trends. So I wrote it, they said it’s okay, but they are not sure it’s going to get published and I was like, okay if it doesn’t get published, I’ll just put it up here on the blog. Then I got an e-mail telling me it’s important that I pick up the next day issue of the paper. And there it was, my fashion article on a whole page. It’s just awesome! 😀

Igazából ez most így ennyi. Csak világba akartam kiáltani, milyen szuper dolog történt velem! 🙂 Sok sikert mindenkinek!

So, more or less, that’s it. I just wanted the whole world know about my success. 🙂 Good luck to all of you!

xoxo Dorie

2 thoughts on “Kis lépés az emberiségnek… /Small step for mankind…

  1. Pingback: Kis lépés az emberiségnek… /Small step for mankind… | The WORLD is MINE

  2. Pingback: Újabb kis lépés az emberiségnek… /Another small step for mankind… | D for Diamond

Leave a Reply / Most szólj hozzá

