Az élet apró örömei: Ezüst Farkas / Silver Wolf – the long lost film…

(Újabb mentés a másik, soha el nem indult blogból. Mert lusta vagyok írni. Ez van.

Another post saved from that other blog that has never got published. Because I’m lazy to write something new. That’s it.)

via moviegoods.com

via moviegoods.com

Megtaláltam! És ez annyira hihetetlen!
Jól van, na. Kezdem az elején. Jó pár évvel ezelőtt elcsíptem a TV-ben egy filmet. Amire (egészen a mai napig) emlékeztem belőle az annyi volt, hogy a srác snowboardozott, gyönyörűek voltak a tájak és volt valami állat is a történetben. Mindig a rozsomák ugrott be, de az azért nem lehetett, mert a rozsomákos film ott figyel a polcon régóta.

I found it! And it’s so unbelievable!
So, let’s start at the beginning. Some years ago I watched this film on TV. What I remembered about it was that there was this snowboarding guy, the scenery was beautiful and there was some animal in the story. Wolverine came to my mind all the time, but as that  family film with the wolverines in it is on the shelf  I knew it wasn’t the animal of the story.

Ez volt az a film, ami után tudtam, hogy nekem egyszer snowboardoznom kell. A projekt elég gyorsan “alvó-ügynökké” avanzsált, aztán idővel történtek dolgok, amik felszínre hozták a snowboardozás utáni vágyat, aztán erősítették, erősítették, míg nem idén év elején végre a hegyoldalon találtam magam deszkával a lábamon. Azóta is imádom. Alig várom, hogy mikor tudok legközelebb menni! (Na igen, ezt sem ma írtam.)

This was the film that made me fall for snowboarding. I knew I had to try it one day and although I haven’t been pushing this dream for a while it just got stuck in the back of my brain. Time flied, things happened and in 2011 I found myself on the slopes of the French Alps with a snowboard attached to my feet. And snowboarding is just as much fun as I imagined it. I love it!

Ma elmentünk a Metróba bevásárolni és mint minden alkalommal, én a DVD-s polc felé vettem az irányt. Igazság szerint a Levelek Júliának című klasszikusan imádni való nyálat szeretném beszerezni emberi áron, de eddig még nem jártam sikerrel. Ehelyett ott figyelt a polcon, pont szemmagasságban az Ezüst Farkas. És megláttam és tudtam. Bocsánat, megláttam, ledöbbentem, mert tudtam. Elolvastam a tartalmát és egyértelművé vált. Az, hogy miért NEM vettem meg, az élet egyik szép nagy kérdése, de ha legközelebb is ott találom, akkor az enyém lesz.

Jól van, őszinte leszek. Azt hiszem, azért nem hoztam el, mert tartok tőle, hogy csalódás lenne újra megnézni. Mert így sokkal érdekesebb, hogy alig emlékszem rá. Kedves kis családi film volt, a most olvasott kritikák is ezt támasztják alá, igaz, port.hu-n akadnak negatív meglátások is a filmmel kapcsolatban.

That day (when I originally wrote this post) we went for some shopping and as always I had to check the DVD shelves. Okay, I was looking for Letters to Juliet which is a totally adorable romantic comedy I still don’t own. Instead of it I catched a glimpse of this DVD and I knew immediately what it was. Why I haven’t bought it is a great question.

Well, I think I know why I haven’t bought it then. I’m afraid I’d be disappointed if I watched it again. I remember it as a nice family film and it should just stay that way. I’ve read few critics about it and those didn’t encourage me to watch it again either. Still I think I’ll just buy it if I ever find it again.

Ennek ellenére, ha legközelebb még meglesz, szerintem elhozom. Addig is kedvcsinálónak egy videó. Nem megkövezni érte, nem sok Ezüst Farkas videót lehet találni a neten. Arra viszont pont elég, hogy lássátok, mivel is érte el, hogy beleszeressek a hódeszkázásba.

I haven’t found much videos about it so please bare with the quality. Still I think it shows perfectly how it made me fall for snowboarding. Anyway, I’m curious. Has this ever happened to you? Tried out something because you’ve watched a film on it? What was it and how did you like it live?

Veletek fordult már elő ilyesmi? Hogy filmből kaptatok kedvet valamihez? Mi lett a vége?

xoxo Dorie

One thought on “Az élet apró örömei: Ezüst Farkas / Silver Wolf – the long lost film…

  1. Pingback: Az élet apró örömei: Ezüst Farkas / Silver Wolf – the long lost film… | The WORLD is MINE

Leave a Reply / Most szólj hozzá

