Ecsettartókat varrtam / Brushrolls I made

make-up competition

ecsettartóval a derekamon a harctéren
the brushroll around my waistband

Amilyen régre vissza tudok emlékezni, mindig rajzoltam, bütyköltem, szereltem, kreatívkodtam valamit. Lányból vagyok, én is rajzolgattam ruhákat. Még Barbiem is volt – igaz az inkább divatból, másoknak volt, nekem is kellett – aminek anya varrt plusz ruhákat. Ahogy visszaemlékszem, időről időre voltak fellángolásaim, hogy meg akarok tanulni varrni. Volt amikor tanfolyam volt, csak én valamiért nem tudtam menni. Volt amikor mentem volna, de nem volt. Rendesen a mai napig nem tudok varrni, de évek óta kacérkodom vele. Tanulgatom hogy működik a varrógépem, egyre többet tudok, egyre ügyesebb vagyok.

As long as I can remember I’ve been always drawing, crafting something. I’m a girl, I’ve been drawing dresses too. I used to have Barbie dolls – okay, more like out of fashion, because the other girls had those dolls too – for them my mum made new dresses. I can clearly remember that from time to time I had the urge to learn sewing. There were times when I found courses, but for some reason I couldn’t attend them, there were times when I could have attended if there was any available course around. I still cannot sew properly, but I’m working on it. I’m experimenting, trying and I’m getting better and better.

brushrollAmikor kinőttem az ecsettartóm, arra jutottam, hogy nem veszek újat, inkább varrok magamnak egy olyat, amilyenre szükségem van. Ezt tartom az első igazi egyedüli varrós projektemnek és bár tele van hibákkal és már ezt is kezdem kinőni, azért csak büszke vagyok rá.

When I ran out of free space in my brushroll I decided not to buy a new one but sew one according to my necessities. I consider this brushroll my first real sewing project and although it’s far from perfect and it’s starting to run out of space too, I’m so proud of it.

Sarah's brushrollTavaly álltam neki, hogy barátoknak ajándékba varrjak kisebb-nagyobb ecsettartókat és annyira belejöttem, hogy jó párral többet legyártottam, mint kellett volna. A facebookon megnézhetitek az összeset (ha tetszik a blog, vagy a munkám, vagy csak úgy, nyugodtan vegyetek fel ismerősnek) és ha szeretnétek valamelyiket, akkor ott meg tudjuk beszélni a részleteket is.

Last year I decided to sew a few brushrolls for friends and I so got into it I made more than I needed. Smaller and bigger ones. They are available if you’re interested. Please check them all on my facebook (feel free to add me if you like my work), there we can discuss all details too.

Noci brushrollSzeretek újrahasznosítani és szeretek abból dolgozni, ami van. Persze egyedi rendelések esetén felkutatom és beszerzem, ami nincs “raktáron”. 🙂 Az ecsettartók varrásánál próbálok odafigyelni arra, hogy funkcionálisak és egyediek is legyenek. Mind a farmer anyagok, amiket használok, mind a többi anyag – pamutok, vagy műszálasok – mosógépbe dobva egyszerűen tisztíthatók.

I like to recycle and I like to work from the materials that I’ve already got. Of course in case of custom orders I just go out to pick up the materials that I don’t have at hand. 🙂 When making my brushrolls I focus on usefulness and unique desing. All the materials I use – denims, cottons and synthetics – are easily washable in the washing machine.

Nézegessétek meg a többit is a facebookon. Tervben vannak újabbak ajándékba, azokról a képek majd szépen sorban felkerülnek. Osszátok, ha tetszenek, írjatok, ha kellenek (facebookon). Vegyétek-vigyétek, lepjétek meg velük magatokat vagy a barátaitokat!

brushrolls

Have a look at all the others on my facebook. I’ve got a few new designs in mind for friends for Christmas. I’ll upload those photos later on. Until then, share if you like, PM me (on facebook) if you’d like to get any of them. They make great gifts for friends or for yourselves.

xoxo Dorie

3 thoughts on “Ecsettartókat varrtam / Brushrolls I made

  1. Pingback: Egyedi sminkpaletta / make-up palette DIY | The WORLD is MINE

  2. Pingback: Egyedi sminkpaletta / make-up palette DIY | D for Diamond

  3. Pingback: Ecsettartókat varrtam / Brushrolls I made | The WORLD is MINE

Leave a Reply / Most szólj hozzá

